loading...
علوم غریبه ..سحر..طلسم ..جادو..دعا نویسی قرانی
رضا بازدید : 2316 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

طریقه بدست آوردن ساعات دعای محبت و دوستی

(هر گونه کپی برداری از مطالب سایت این اپلای دزدی محصوب میشود و مدیریت این سایت  هیچگونه رضایتی در این باره ندارد)

اگر خواهی یکی را موافق سازی با هم مهربان شوند باید بدانی که کدام روز و کدام ساعت برشمرده اند عمل نما در همان ساعت و در همان روز و در همان مکان در جا با هم مهربان شوند و اگر نداند وقت او کی است نام او و نام مادر او را به حساب ابجد کبیر در آورد و هفت هفت طرح کند.

اگر ۱ ماند یکشنبه شمس

اگر ۲ ماند دوشنبه قمر

اگر ۳ ماند سه شنبه مریخ

اگر ۴ ماند چهار شنبه عطارد

اگر ۵ ماند پنج شنبه مشتری

اگر۶ ماند جمعه زهره

اگر ۷ ماند شنبه زحل است

رضا بازدید : 1478 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

ساعات نوشتن تعویذات در روز

در ساعت های قید شده نباید تعویذ بنویسید

از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ عصر نحس است

نیم ساعت قبل اذان مغرب تا ساعت۲۰  نحس است

شبها از ساعت۲۳  الی ۲۴  نحس است

اگر برای مرد دعا مینویسید  روزها بنویسید بهتر است

اگر برای خانمها دعا مینویسید در شب انجام دهید.

بهترین زمان برای دعانوشتن که اثر عمیق دارد نیم ساعت بعد از اذان صبح تا وقت طلوع آفتاب است.که هم برای خانمها و هم برای آقایان اثر عمیق دارد.

سعی کنید در روزهای نحس دعا ننویسید.

پس به طور کل در هر ماه ۳ روز نحس دارد + روزهای نحسی که امام صادق (ع) فرمودند+ ساعاتی که در بالا ذکر شده ,به هیچ وجه تعویذات محبت,بخت گشایی,ازدواج,کارگشایی,رزق و روزی و زبانبند ننویسید.

رضا بازدید : 942 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

چند نکته کلیدی قبل از نوشتن تعویذات

قابل توجه مدیران سایت و وبلاگها:(هر گونه کپی برداری از این سایت قانونا و شرعا حرام و دزدی محصوب میشود و مدیر سایت این اپلای هیچ گونه رضایتی در این باره ندارد.)

سلام .این نکات کلیدی رو قبل از نوشتن خوب رعایت کنین.این نکات کلیدی را شما در هیچ سایت و از زبان هیچ استادی نشنیده اید.البته خیلی از اساتید هم این مسائل را رعایت نمیکنند(یه موقع بد برداشت نکنین.من قصد توهین هم ندارم)

قبل از شروع دعا این ذکر را خوانده به چهار طرف فوت کنید

((یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین))

بعد از آن ۷ بار آیت الکرسی بخوانید,ابتدا به خود و بعد به چهار طرف فوت کنید.بعد از آن هیچ تکلم نکنید.و قبل از نوشتن روی کاغذی که میخواهید دعا بنویسید فوت کنید.

سپس قبل از نوشتن با انگشت سبابه روی کاغذ بنویسید(یا بدوح).

توجه کنین گفتم با انگشت سبابه(انگشت اشاره).به انگشتتان نه جوهری بزنید نه چیزی فقط روی کاغذ( یا بدوح) را بنویسید

اگر برای محبت و عاشقی مینویسید.حتما دهان خود را در حین نوشتن شیرین کنید.اگر برای دشمنی و عداوت مینویسید دهان خود را در حین نوشتن ترش کنید.

اگر طالع مطلوبتان آتشی است رو به شرق بنشینید و دعا بنویسید(دعایی بنویسید که باید در آتش اندازید)

اگر طالع مطلوب شما خاک است باید رو به قبله بنشینید و دعا را نبویسید(و دعا را باید دفن کنید)

اگر طالع مطلوبتان باد است رو به شمال بنشینید و شروع به نوشتن تعویذ کنید(و دعا را زیر درخت در معرض باد قرار دهید تا باد به او برخورد کند)

اگر طالع مطلوبتان آبی است رو غرب بنشینید و شروع به نوشتن تعویذ کنید( و باید دعا را با آب حل کرده و آب به مطلوبتان بدهید تا بنوشد)

طریقه بدست آوردن لوح تعویذ:

اسم مطلوب را به ابجد کبیر حساب کرده و بر ۳ تقسیم میکنیم.باقیمانده اگر

اگر باقیمانده ۱ شد روی لوح معدن(لوح مس,آهن,سرب,نقره,و. . .)

اگر باقیمانده ۲ شد روی لوح نبات(کاغذ)

اگر باقیمانده ۳ شد روی لوح حیوانی(پوست آهو . . . )

اگر باقیمانده صفر شد ۲ تا به آن اضافه کنید.یعنی لوح نبات(کاغذ)

بعد از پایان هر تعویذ همیشه این امضا را بنویسید که از رموز اسم اعظم است

 

 ((امضا رو جدا تو یه پست دیگه میدارم))


رضا بازدید : 1145 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

موکلین کواکب

 اینم لیست موکلین کواکب که براتون در این تاپیک قرار دادم.سعی میکنم هر موضوع را در یک تاپیک جداگانه قرار بدم تا کاملا متوجه بشین.

ملک زحل = قریبائیل
ملک مشتری = سمحائیل

ملک مریخ = کاکائیل
ملک شمس = صاصائیل
ملک زهره = سیدیائیل
ملک عطارد = شیخائیل
ملک قمر = اسمائیل

رضا بازدید : 547 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

در بیان ساعات دعا نویسی

کسی که طالع آن آتشی است تعویذ حب را دوشنبه و یک شنبه باید نوشت

و طالع خاک تعویذ حب را شنبه و سه شنبه

طالع باد,تعویذ حب را شنبه یا چهار شنبه

طالع آب,تعویذ حب را شنبه یا جمعه باید نوشت

موافقین:

حمل به جوزا موافق است

اسد به میزان موافق است

قوس به دلو موافق است

ثور به سرطان موافق است

سنبله به عقرب موافق است

جدی به حوت موافق است

و اما. . .

حمل و عقرب تعلق به مریخ دارد

ثور و میزان تعلق به زهره دارد

جوزا و سنبله تعلق به عطارد دارد

سرطان تعلق به قمر دارد

اسد تعلق به شمس دارد

قوس و حوت تعلق به مشتری دارد

جدی و دلو تعلق به زحل دارد

و بعد. . .

در ساعات شمس محبت نویسد

در ساعات زحل عداوت و دشمنی نویسد

در ساعات زهره محنت نویسد

در ساعات قمر خواب بندی نویسد

در ساعات عطارد مرد بندی نویسد

و در ساعات مشتری مهر و محبت نویسد

رضا بازدید : 2792 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت شما عزیزان

در خصوص دعا نویسی در ماه های حرام که سوالات بیشماری این روزها میشه.

خدمتتون عرض کنم.بر خلاف گفته بعضی از اساتید محترم که ذکر کردند در ماه های حرام نوشتن دعا جایز نیست و معکوس عمل میکنه.و من نوشتن دعا در ماه های حرام را مشکلی نمیبینم.

بزارین  براتون روشن کنم که منظور از ماه های حرام چیست؟

 

در میان ماههای قمری چهار ماه رجب ،ذی القعده ،ذی الحجه ،محرم ماه های حرام نامیده می شوند و احکام مخصوصی دارند از جمله اینکه جنگ در این ماه حرام است دیه در این ماهها دو برابر می شود و. . . این ماهها در زمان جاهلیت و قبل از اسلام نیز با این نام شهرت داشتند و علت نام گذاری این ماهها به ماه حرام این است که چون مردم از جنگهای زیاد و پی در پی خسته شده بودند تصمیم گرفتند در این چهار ماه جنگ و خونریزی را تعطیل کنند و به امورات معمول زندگی خود بپردازند فلذا این چهار ماه را تعیین کردند تا در آنها جنگ نکنند و این ماهها را ماههای حرام نامیدند به این علت که جنگ در این ماهها حرام بود.

ولی نوشتن دعا در این ماه مشکلی نیست.من به نظر تمام اساتید احترام میزارم و یه موقع خدایی نکرده منظورم بی احترامی نیست.من فقط نظر خودمو بیان کردم.

رضا بازدید : 1135 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

اید بدانید که طالع هر کس را به چه چیز باید نوشت:

طالع زحل را با سرکه و نیل باید نوشت

طالع مشتری را با گلاب و زعفران و مشک نویسد.

طالع مریخ را  بشنجرف و خون مرغ باید نوشت

و طالع شمس و عطارد را به مشک و زعفران بنویسد.

و طالع زهره را نیز به مشک و زعفران,اما در جای خلوت نشیند بدون سخن گفتن تا عمل تمام شود,البته مراعات مراتب را بنما تا خطا نشود در عمل.

ساعات و وقت دعا نوشتن نسخه دیگر

مشتری= محبت.

زحل =دشمنی.

عطارد= زبان بند.

شمس= خواب بند.

قمر= باطل السحر.

مریخ= شفای بیمار.

زهره= حب و احضارر

رضا بازدید : 1031 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

در کتاب بحارالانوارجلد 85 صفحه 240 از مصباح کفعمی نقل شده است که دعای صنمی قریش دعائی عظیم الشأن و بلند مرتبه است و ازاسرار مشکله و بهترین اذکار است . عبدالله ابن عبّاس از امیرالمؤمنین علی علیه السلام نقل کرده است که آن حضرت در قنوت نماز آنرا می خواندند و شبها و روزها و سحرها بر آن مواظبت داشتند و بعضی از علما نوشته اند خواندن این دعا برای بر آمدن حوائج وخواسته ها مجرب است و روایت شده است که خوانندۀ این دعا مانند کسی است که در رکاب رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم در جنگ بدر احد و حنین هزار تیر انداخته است .

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها وَ إِفکَیها وَ إِبنَتَیهِما اللَّذینَ خالَفا أمرَک وَ أنکَرا وَحیَک وَ جَحَدا إِنعامَک وَ عَصَیا َرسُولَک وَ قَلَّبا دینَک وَ حَرَّفا کِتابَک وَ أحبا أعداءَک وَ جَحَدا آلاءَک وَ عَطَّلا أحکامَک وَ أبطَلا فَرائِضَک وَ ألحَدا فِی آیاتِک وَ عادَیا أولیاءَک وَ والَیا أعداءَک وَ خَرَّبا بِلادَک وَ أفسَدا عِبادَک.

اللّهُمَّ العَنهُما وَ أتباعَهُما وَ أولیاءَهُما وَ أشیاعَهُما وَ مُحِبّیهِما فَقَد أخرَبا بَیتَ النُّبُوَّة وَ رَدَما بابَه وَ نَقَضا سَقفَهُ وَ ألحَقا سَماءَهُ بِأرضِهِ وَ عالیَهُ بِسافِلِه وِ ظاهِرَهُ بِباطِنِه وَ استَأصَلا أهلَه وَ أبادا أنصارَه وَ قَتَلا أطفالَه وَ أخلَیا مِنبَرَه مِن وَصیِّه وَ وارِثِ عِلمِه وَ جَحَدا إمامَتَهُ وَ أشرَکا بِرَبِّهِما فَعَظِّم ذَنبَهُما وَ خَلِّدهُما فی سَقَرٍ وَ ما أدراکَ ما سَقَر لا تُبقی وَ لا تَذَر.

َاللّهُمَّ العَنهُم بِعَدَدِ کُلِّ مُنکَرٍأتَوهُ وَ حَقّ ٍاَخفَوهُ وَ مِنبَرٍ عََلوهُ وَ مُؤمِنٍ أرجَوهُ وَ مُنافِقٍ وَلَّوهُ وَ وَلیّ ٍآذُوهِ وَطَریدٍ آوَوهُ وَ صادِقٍ طَرَدوهُ وَ کافِرٍ نَصَرُوهُ وَ إِمامٍ َقهَرُوهُ وَ فَرضٍ غَیَّرُوهُ وَ أثَرٍ أنکَرُوهُ وَ شَرٍّ آثَرُوهُ وَ دَمٍ أراقُوهُ وَ خَیرٍ بَدَّلُوهُ وَ ُکفرٍ نَصَبُوهُ وَ إرثٍ غَصَبُوهُ وَ فَیءٍ اقتَطَعُوهُ وَ سُحتٍ اَکَلُوهُ وَ خُمسٍ استَحَلُّوهُ وَ باطِلٍ أسَّسُوهُ وَ جَورٍ بَسَطُوهُ وَ نِفاقٍ أسرَوُهُ وَ غَدرٍ أضمَرُوهُ وَ ظلمٍ نَشَرُوهُ وَ وَعدٍ أخلَفُوهُ وَ أمانٍ خانُوهُ وَ عَهدٍ نَقَضُوهُ وَ حَلالٍ حَرَّمُوهُ وَ حَرامٍ أحَلُّوهُ وَ بَطنٍ فَتَقُوهُ وَ جَنینٍ أسقَطُوهُ وَ ضِلعٍ دَقُّوهُ وَ صَکٍّ مَزَّقُوهُ وَ شَملٍ بَدَّدُوهُ وَ عَزیزٍ أذَلُّوهُ وَ ذَلیلٍ أعَزُّوهُ وَ حَقٍّ مَنَعُوهُ وَ کِذبٍ دَلَّسُوهُ وَ حُکمٍ قَلَّبَوهُ.

اللّهُمَّ العَنهُم بِکُلِّ آیَةٍ حَرَّفُوها وَ فَریضَةٍ تَرَکُوها وَ سُنَةٍ غَیَّرُوها وَ رُسُومٍ مَنَعُوها وَ أحکامٍ عَطَّلُوها وَ بَیعَةٍ نَکَسُوها وَ دَعوى أبطَلُوها وَ بَیِّنَةٍأنکَرُوها وَ حیلَةٍ أحدَثُوها وَ خیانَةٍ أورَدُوها وَ عَقَبَةٍ اِرتَقُوها وَ دِبابٍ دَحرَجُوها وَ أزیافٍ لَزَمُوها وَ شَهاداتٍ کَتَمُوها وَ وَصیَّةٍ ضَیَّعُوها.

اللّهُمَّ العَنهُما فی مَکنُونِ السِّر وَ ظاهِرِ العَلانیَةِ لَعناً کَثیراً أبَداً دائِمَاً دائِباً َسرمَداً لا انقِطاعَ لِأمَدِه وَ لا نَفادَ لِعَدَدِه لَعناً یَغدُو أوَّلُهُ وَ لا یَرُوحَ آخِرُهُ لَهُم وَ لِأعوانِهِم وَ أنصارِهِم وَ مُحِبّیهِم وَ مُوالیهِم وَ المُسَلِّمینَ لَهُم وَ المائِلینَ إلَیهِم وَ الناهِضینَ بِاحتِجاجِهِم وَ المُقتَدینَ بِکَلامِهِم وَ المُصَدِّقینَ بِأحکامِهِم.

پس چهار مرتبه بگو :

اللّهُمَّ عَذِّبهُم عَذاباً یَستَغیثُ مِنهُ أهلُ النّار آمینَ رَبَّ العالَمین


ترجمه »:

خدايا لعـنت کن دو بـت قريش و دو مشرک آنرا، و دو سرکرده ضلالت را، وآن دو دروغ پرداز را، و دو دختر آنان را،
کسانيکه فرمانت را زير پا نـهادند، و وحي تو را نپـذيـرفتند، و نعـمت تو را انکار کردند، و نافرماني پيامبرت را کردند، و دينت را واژگون نمودند،
و قـرآنـت را تحـريف کردند، و احکام تو را بي ثمر گذاردند و تـباه کردند احـکام واجـب تو را، و از در دشمني با آياتت برآمدند، و دشمني کردند.
با دوستانت و دوستي کردنـد با دشمـنانـت، و شهـرهـاي تو را ويـران ساخـتند، و بـندگانت را به فساد کشاندند، خدايا لعنت کن آن دوو پيروانشان و يارانشان و گرويدگان به آندو و دوستانشان را،زيرا آن دو ويران ساختند خانه نبوت (وحي) را، و در آن را کاملاً بستند، و شکستد سقف آن را، و آنرا زير و رو کردند، و بالاو پايين آن را يکي کردند، و ظاهـر و باطنش را ويران کردند، و اهـل آن را از بيخ برانداختند و ياوران آن را هلاک کردند،و کودکانـشان را کشتند، و منبر نبوت را از وصيّ نبي و وارث پـيـامبر، تـهي کردند، و انـکـار کردند امـامت وصيّ پيامبر را، و مـشرک به خدا شدند، پس خدايا گناه آن دو را بزرگ شمارو براي هميشه در جهنم سقر جايشان بده، جهنمي که بندگان نمي توانند شدت عذابش را درک کنند، جهنمي که نه چيزي را باقي ميگذارد و نه رها ميسازد.
خدايا آن دو و پيروانشان را به عـدد هـر کار نـاروايي که انجام دادند لـعنـت کن، و به عدد هر حقي که مخفي داشتند، و هر منبري که به ظلـم بر آن بالا رفتند، و هر مـنـافقي.
که به کار گماردند،و هر مـؤمني که تبعيد ش کردند، و هر دوست خدا که آزردند، و هر تبعيد شده اي که پناهش دادند، و هرراستـگويي که راندند، وهر کـافري.
که يـاري کردنـد، و هـرامام بر حقي که مقهورش کردند وهرواجبي که آن را تـغيـير دادند، وهـردليلي که انکـارش کردنـد، وهـرامر زشتي که اختيارکردند، وخون هايي که به ناحق ريختند وهرخبري که آن را عوض کردند،و هر حکمي که خلاف ان را انجام دادند و هرکـفـري که به پا داشتند،وهر دروغي که راست جلوه دادند و هرارثـي که به زورگرفتند،و هر غنيمتي که به ناحقّ ملک خود ساختند و هر مال حـرامـي که خوردند، و هـر خمسي که براي غـير اهـلش حـلال شمردند، و هر باطلي که اساس آن را نهادند،و هر ستمي که گسترش دادند، و وعده هايي که بدان وفا نکردند، و پيمان هايي که شکستند، و حلال هايي که تحريم نمودند،و حرام هايي که حـلال کردند، وهرنـفـاقي که پنهان داشتند،و هرنيرنگي که انجـامش را به دل گرفتند، و پهـلوهايي که شکافتند، وجـنـيني که سبب سقط آن شدند استخواني که شکستند، و هر سندي که آن را دريدند، و هر اجتماعي که پـراکندند، و هر خواري که عـزت بخـشيـدند،و هر عـزيـزي که خوارش کردند، و هر حـقي کـه از صـاحبانش باز داشتند، خدايا لـعـنـت کن آنان را به عـدد هـر آيه اي که آن را تغيير داده و تحريف کرده اند،و هر واجبي که آن را ترک کردند و هـر روش پـسنديده اي که تغيـيرش دادند، و هر حکمي که آن را وارونه کردند،و جلوي انجام ان را گرفتند. و ارحامي که انها را ازبين بردند.
و هر شهادتي که مخفي داشتندو وصيتي را که ضايع گردند و ايماني که از بين بردند و ادعاي باطلي را که داشتند
و بيعتي را که انکار کردند و هر نيرنگي را که انجام دادند، و هر خيـانـتي که وارد ديـن کردند، و هر گردنه اي که بالاي آن رفتند(براي کشتن پيامبر"صلي الله عليه واله")
و هر تـقلبي که مـقيّد به او بودند، و هـر امانتي که به ان خيانت کردند خـدايـا لـعنـت کن آن دو (عـمر و ابوبکر"لعنة الله عليهما") را درپنهان نهان و آشکار ظاهرلعنتي زياد، پيوسته، مدام، بي ابتدا و بي انتها، لعنتي که زمانـش پاياني ندارد
و عددش را انتـهـايي نيست، لـعـنـتي که آغـازش را صـبحي باشد ولي انجامـش را شبي نباشد، لعنت تو باد بر آنان و يارانـشان و مـدد کـارانشـان و دوسـتـانـشان و پيروان آنها و آنان که به انها ايمان اوردند و کساني که خود را در اختيار آنان گذاشته اند و به آنان مـايـلنـد، و کـسـاني که ادعــاهـاي بي اسـاس آنــان را عَــلَــم کـردند.
و پـيـروي کـردنـد از سخـنـان آنان، و قــضـاوت هــاي و احکام بـاطـل آنـان را تـصـديق نـمـودند.
سپس چـهـار مـرتـبـه بگو:
خداوندا عذاب فرما آنانرا،عذابي که استغاثه وفرياد اهل آتش ازآن عذاب بلندست. امين رب العالمين

رضا بازدید : 676 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

در کتاب بحارالانوارجلد 85 صفحه 240 از مصباح کفعمی نقل شده است که دعای صنمی قریش دعائی عظیم الشأن و بلند مرتبه است و ازاسرار مشکله و بهترین اذکار است . عبدالله ابن عبّاس از امیرالمؤمنین علی علیه السلام نقل کرده است که آن حضرت در قنوت نماز آنرا می خواندند و شبها و روزها و سحرها بر آن مواظبت داشتند و بعضی از علما نوشته اند خواندن این دعا برای بر آمدن حوائج وخواسته ها مجرب است و روایت شده است که خوانندۀ این دعا مانند کسی است که در رکاب رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم در جنگ بدر احد و حنین هزار تیر انداخته است .

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها وَ إِفکَیها وَ إِبنَتَیهِما اللَّذینَ خالَفا أمرَک وَ أنکَرا وَحیَک وَ جَحَدا إِنعامَک وَ عَصَیا َرسُولَک وَ قَلَّبا دینَک وَ حَرَّفا کِتابَک وَ أحبا أعداءَک وَ جَحَدا آلاءَک وَ عَطَّلا أحکامَک وَ أبطَلا فَرائِضَک وَ ألحَدا فِی آیاتِک وَ عادَیا أولیاءَک وَ والَیا أعداءَک وَ خَرَّبا بِلادَک وَ أفسَدا عِبادَک.

اللّهُمَّ العَنهُما وَ أتباعَهُما وَ أولیاءَهُما وَ أشیاعَهُما وَ مُحِبّیهِما فَقَد أخرَبا بَیتَ النُّبُوَّة وَ رَدَما بابَه وَ نَقَضا سَقفَهُ وَ ألحَقا سَماءَهُ بِأرضِهِ وَ عالیَهُ بِسافِلِه وِ ظاهِرَهُ بِباطِنِه وَ استَأصَلا أهلَه وَ أبادا أنصارَه وَ قَتَلا أطفالَه وَ أخلَیا مِنبَرَه مِن وَصیِّه وَ وارِثِ عِلمِه وَ جَحَدا إمامَتَهُ وَ أشرَکا بِرَبِّهِما فَعَظِّم ذَنبَهُما وَ خَلِّدهُما فی سَقَرٍ وَ ما أدراکَ ما سَقَر لا تُبقی وَ لا تَذَر.

َاللّهُمَّ العَنهُم بِعَدَدِ کُلِّ مُنکَرٍأتَوهُ وَ حَقّ ٍاَخفَوهُ وَ مِنبَرٍ عََلوهُ وَ مُؤمِنٍ أرجَوهُ وَ مُنافِقٍ وَلَّوهُ وَ وَلیّ ٍآذُوهِ وَطَریدٍ آوَوهُ وَ صادِقٍ طَرَدوهُ وَ کافِرٍ نَصَرُوهُ وَ إِمامٍ َقهَرُوهُ وَ فَرضٍ غَیَّرُوهُ وَ أثَرٍ أنکَرُوهُ وَ شَرٍّ آثَرُوهُ وَ دَمٍ أراقُوهُ وَ خَیرٍ بَدَّلُوهُ وَ ُکفرٍ نَصَبُوهُ وَ إرثٍ غَصَبُوهُ وَ فَیءٍ اقتَطَعُوهُ وَ سُحتٍ اَکَلُوهُ وَ خُمسٍ استَحَلُّوهُ وَ باطِلٍ أسَّسُوهُ وَ جَورٍ بَسَطُوهُ وَ نِفاقٍ أسرَوُهُ وَ غَدرٍ أضمَرُوهُ وَ ظلمٍ نَشَرُوهُ وَ وَعدٍ أخلَفُوهُ وَ أمانٍ خانُوهُ وَ عَهدٍ نَقَضُوهُ وَ حَلالٍ حَرَّمُوهُ وَ حَرامٍ أحَلُّوهُ وَ بَطنٍ فَتَقُوهُ وَ جَنینٍ أسقَطُوهُ وَ ضِلعٍ دَقُّوهُ وَ صَکٍّ مَزَّقُوهُ وَ شَملٍ بَدَّدُوهُ وَ عَزیزٍ أذَلُّوهُ وَ ذَلیلٍ أعَزُّوهُ وَ حَقٍّ مَنَعُوهُ وَ کِذبٍ دَلَّسُوهُ وَ حُکمٍ قَلَّبَوهُ.

اللّهُمَّ العَنهُم بِکُلِّ آیَةٍ حَرَّفُوها وَ فَریضَةٍ تَرَکُوها وَ سُنَةٍ غَیَّرُوها وَ رُسُومٍ مَنَعُوها وَ أحکامٍ عَطَّلُوها وَ بَیعَةٍ نَکَسُوها وَ دَعوى أبطَلُوها وَ بَیِّنَةٍأنکَرُوها وَ حیلَةٍ أحدَثُوها وَ خیانَةٍ أورَدُوها وَ عَقَبَةٍ اِرتَقُوها وَ دِبابٍ دَحرَجُوها وَ أزیافٍ لَزَمُوها وَ شَهاداتٍ کَتَمُوها وَ وَصیَّةٍ ضَیَّعُوها.

اللّهُمَّ العَنهُما فی مَکنُونِ السِّر وَ ظاهِرِ العَلانیَةِ لَعناً کَثیراً أبَداً دائِمَاً دائِباً َسرمَداً لا انقِطاعَ لِأمَدِه وَ لا نَفادَ لِعَدَدِه لَعناً یَغدُو أوَّلُهُ وَ لا یَرُوحَ آخِرُهُ لَهُم وَ لِأعوانِهِم وَ أنصارِهِم وَ مُحِبّیهِم وَ مُوالیهِم وَ المُسَلِّمینَ لَهُم وَ المائِلینَ إلَیهِم وَ الناهِضینَ بِاحتِجاجِهِم وَ المُقتَدینَ بِکَلامِهِم وَ المُصَدِّقینَ بِأحکامِهِم.

پس چهار مرتبه بگو :

اللّهُمَّ عَذِّبهُم عَذاباً یَستَغیثُ مِنهُ أهلُ النّار آمینَ رَبَّ العالَمین


ترجمه »:

خدايا لعـنت کن دو بـت قريش و دو مشرک آنرا، و دو سرکرده ضلالت را، وآن دو دروغ پرداز را، و دو دختر آنان را،
کسانيکه فرمانت را زير پا نـهادند، و وحي تو را نپـذيـرفتند، و نعـمت تو را انکار کردند، و نافرماني پيامبرت را کردند، و دينت را واژگون نمودند،
و قـرآنـت را تحـريف کردند، و احکام تو را بي ثمر گذاردند و تـباه کردند احـکام واجـب تو را، و از در دشمني با آياتت برآمدند، و دشمني کردند.
با دوستانت و دوستي کردنـد با دشمـنانـت، و شهـرهـاي تو را ويـران ساخـتند، و بـندگانت را به فساد کشاندند، خدايا لعنت کن آن دوو پيروانشان و يارانشان و گرويدگان به آندو و دوستانشان را،زيرا آن دو ويران ساختند خانه نبوت (وحي) را، و در آن را کاملاً بستند، و شکستد سقف آن را، و آنرا زير و رو کردند، و بالاو پايين آن را يکي کردند، و ظاهـر و باطنش را ويران کردند، و اهـل آن را از بيخ برانداختند و ياوران آن را هلاک کردند،و کودکانـشان را کشتند، و منبر نبوت را از وصيّ نبي و وارث پـيـامبر، تـهي کردند، و انـکـار کردند امـامت وصيّ پيامبر را، و مـشرک به خدا شدند، پس خدايا گناه آن دو را بزرگ شمارو براي هميشه در جهنم سقر جايشان بده، جهنمي که بندگان نمي توانند شدت عذابش را درک کنند، جهنمي که نه چيزي را باقي ميگذارد و نه رها ميسازد.
خدايا آن دو و پيروانشان را به عـدد هـر کار نـاروايي که انجام دادند لـعنـت کن، و به عدد هر حقي که مخفي داشتند، و هر منبري که به ظلـم بر آن بالا رفتند، و هر مـنـافقي.
که به کار گماردند،و هر مـؤمني که تبعيد ش کردند، و هر دوست خدا که آزردند، و هر تبعيد شده اي که پناهش دادند، و هرراستـگويي که راندند، وهر کـافري.
که يـاري کردنـد، و هـرامام بر حقي که مقهورش کردند وهرواجبي که آن را تـغيـير دادند، وهـردليلي که انکـارش کردنـد، وهـرامر زشتي که اختيارکردند، وخون هايي که به ناحق ريختند وهرخبري که آن را عوض کردند،و هر حکمي که خلاف ان را انجام دادند و هرکـفـري که به پا داشتند،وهر دروغي که راست جلوه دادند و هرارثـي که به زورگرفتند،و هر غنيمتي که به ناحقّ ملک خود ساختند و هر مال حـرامـي که خوردند، و هـر خمسي که براي غـير اهـلش حـلال شمردند، و هر باطلي که اساس آن را نهادند،و هر ستمي که گسترش دادند، و وعده هايي که بدان وفا نکردند، و پيمان هايي که شکستند، و حلال هايي که تحريم نمودند،و حرام هايي که حـلال کردند، وهرنـفـاقي که پنهان داشتند،و هرنيرنگي که انجـامش را به دل گرفتند، و پهـلوهايي که شکافتند، وجـنـيني که سبب سقط آن شدند استخواني که شکستند، و هر سندي که آن را دريدند، و هر اجتماعي که پـراکندند، و هر خواري که عـزت بخـشيـدند،و هر عـزيـزي که خوارش کردند، و هر حـقي کـه از صـاحبانش باز داشتند، خدايا لـعـنـت کن آنان را به عـدد هـر آيه اي که آن را تغيير داده و تحريف کرده اند،و هر واجبي که آن را ترک کردند و هـر روش پـسنديده اي که تغيـيرش دادند، و هر حکمي که آن را وارونه کردند،و جلوي انجام ان را گرفتند. و ارحامي که انها را ازبين بردند.
و هر شهادتي که مخفي داشتندو وصيتي را که ضايع گردند و ايماني که از بين بردند و ادعاي باطلي را که داشتند
و بيعتي را که انکار کردند و هر نيرنگي را که انجام دادند، و هر خيـانـتي که وارد ديـن کردند، و هر گردنه اي که بالاي آن رفتند(براي کشتن پيامبر"صلي الله عليه واله")
و هر تـقلبي که مـقيّد به او بودند، و هـر امانتي که به ان خيانت کردند خـدايـا لـعنـت کن آن دو (عـمر و ابوبکر"لعنة الله عليهما") را درپنهان نهان و آشکار ظاهرلعنتي زياد، پيوسته، مدام، بي ابتدا و بي انتها، لعنتي که زمانـش پاياني ندارد
و عددش را انتـهـايي نيست، لـعـنـتي که آغـازش را صـبحي باشد ولي انجامـش را شبي نباشد، لعنت تو باد بر آنان و يارانـشان و مـدد کـارانشـان و دوسـتـانـشان و پيروان آنها و آنان که به انها ايمان اوردند و کساني که خود را در اختيار آنان گذاشته اند و به آنان مـايـلنـد، و کـسـاني که ادعــاهـاي بي اسـاس آنــان را عَــلَــم کـردند.
و پـيـروي کـردنـد از سخـنـان آنان، و قــضـاوت هــاي و احکام بـاطـل آنـان را تـصـديق نـمـودند.
سپس چـهـار مـرتـبـه بگو:
خداوندا عذاب فرما آنانرا،عذابي که استغاثه وفرياد اهل آتش ازآن عذاب بلندست. امين رب العالمين

رضا بازدید : 885 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّماوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقاً فَفَتَقْنَاهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ كُلَّ شَيْ‏ءٍ حَيٍّ أَفَلاَ يُؤْمِنُونَ ط(انبیاء30)

وَآيَةٌ لَّهُمُ الَّيْلُ نَسْلَخُ مِنْهُ النَّهَارَ فَإِذَا هُم مُّظْلِمُونَ ط

وَنُفِخَ فِي الصُّورِ فَإِذَا هُم مِنَ الْأَجْدَاثِ إِلَى‏ رَبِّهِمْ يَنسِلُونَ ط(یس37و51)

كَأَنَّهُمْ يَوْمَ يَرَوْنَ مَا يُوعَدُونَ لَمْ يَلْبَثُوا إِلَّا سَاعَةً مِن نَهَارٍ بَلاَغٌ فَهَلْ يُهْلَكُ إِلَّا الْقَوْمُ الْفَاسِقُونَ ط  (احقاف35)

ایضاً

سوره « واقعه» را برآب خوانده به زن حامله بخورانند، فرزند بلاتکلیف پیدا می شود.

ایضاً

اگر زن به وقت زائیدن تکلیف شود، به ران راست او این دعا را ببندد و بعد از ولادت بگشاید:

كَأَنَّهُمْ يَوْمَ يَرَوْنَهَا لَمْ يَلْبَثُوا إِلَّا عَشِيَّةً أَوْ ضُحَاهَا ط(نازعات46)

ایضاً

این دعا را به ران چپ زن ببندد:

إِذْ قَالَتِ امْرَأَةُ عِمْرَانَ رَبِّ إِنِّي نَذَرْتُ لَكَ مَا فِي بَطْنِي مُحَرَّراً فَتَقَبَّلْ مِنِّي إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ط فَلَمَّا وَضَعَتْهَا قَالَتْ رَبِّ إِنِّي وَضَعْتُهَا أُنْثَى‏ وَاللّهُ أَعْلَمُ بِمَا وَضَعَتْ وَلَيْسَ الذَّكَرُ كَالْأُنْثَى‏ وَإِنِّي سَمَّيْتُهَا مَرْيَمَ وَإِنِّي أُعِيذُهَا بِكَ وَذُرِّيَّتَهَا مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ ج فَتَقَبَّلَهَا رَبُّهَا بِقَبُولٍ حَسَنٍ وَأَنْبَتَهَا نَبَاتاً حَسَناً وَكَفَّلَهَا زَكَرِيَّا كُلَّمَا دَخَلَ عَلَيْهَا زَكَرِيَّا الْمَحْرَابَ وَجَدَ عِنْدَهَا رِزْقاً قَالَ يَا مَرْيَمُ أَنَّى‏ لَكِ هذَا قَالَتْ هُوَ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ يَرْزُقُ مَن يَشَاءُ بِغَيْرِ حِسَابٍ ط (آل عمران37)

وَأَلْقَتْ مَا فِيهَا وَتَخَلَّتْ لا وَأَذِنَتْ لِرَبِّهَا وَحُقَّتْ ط (انشقاق 5)

ایضاً

این دعا را برشیرینی خوانده به زن بخوراند، در زائیدن تکلیف نمی شود:

إِذَا السَّماءُ انشَقَّتْ ج وَأَذِنَتْ لِرَبِّهَا وَحُقَّتْ لا. وَإِذَا الْأَرْضُ مُدَّتْ لا. وَأَلْقَتْ مَا فِيهَا وَتَخَلَّتْ لا.وَأَذِنَتْ لِرَبِّهَا وَحُقَّتْ ط (انشقاق 5)

ایضاً

این دعارا بر چیزی خوانده به وقت زائیدن به زن بخوراند، تکلیف نمی شود:

لَوْ أَنزَلْنَا هذَا الْقُرْآنَ عَلَى‏ جَبَلٍ لَرَأَيْتَهُ خَاشِعاً مُتَصَدِّعاً مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ ط هُوَ اللَّهُ الَّذِي لاَ إِلهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَانُ الرَّحِيمُ ط هُوَ اللَّهُ الَّذِي لاَ إِلهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِكُ الْقُدُّوسُ السَّلاَمُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَيْمِنُ الْعَزِيزُ الْجَبَّارُ الْمُتَكَبِّرُ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا يُشْرِكُونَ ط هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ الْأَسْماءُالْحُسْنَى‏ يُسَبِّحُ لَهُ مَا فِي السَّماوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ ط(مومنون14) 

ایضاً

این دعارانوشته به آب شسته زن را بخوراند، مجرب است:

اللَّهُ يَعْلَمُ مَاتَحْمِلُ كُلُّ أُنثَى‏ وَمَا تَغِيضُ الْأَرْحَامُ وَمَا تَزْدَادُ وَكُلُّ شَى‏ءٍ عِندَهُ بِمِقْدَارٍ ط عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ الْكَبِيرُ الْمُتَعَالِ ط(رعد9)

فَحَمَلَتْهُ فَانتَبَذَتْ بِهِ مَكَاناً قَصِيّاً ط(مریم22)

مِنْهَا خَلَقْنَاكُمْ وَفِيهَا نُعِيدُكُمْ وَمِنْهَا نُخْرِجُكُمْ تَارَةً أُخْرَى‏ ط (طه55)

نقل از: مجربات نوشکوی

 

دعا برای آسانی وضع حمل

درکاغذیا پوست نوشته برآن زن بندد، آسان فارغ گردد:

الهم فارج الهم و کاشف الغم و رحمان الدنیا و الاخره و رحیمهما ارحم....نام زن و پدرش... یغنیها بها عن رحمه جمیع خلقک و تفرج بها کربها و تکشف بها غمّها وتیسّر ولادتها و قضی بینهم بالحقّ و هم لا یظلمون و الحمد لله ربّ العالمین

ایضاً برای آسان زائیدن انسان و حیوان:

یا خالق النفس من النفس و مخلص النفس من النفس اخلصه بحولک و قوّتک

نقل از: سرالمستتر

 

دعا برای آسانی وضع حمل

مجرّب است. از شیخ عبدالحق ـ عليه الرّحمة ـ نقل شده است،برای آسانی وضع حمل، این آیه مبارکه را در جام سفید یا ظرف پاک بنویسد وبه زن بنوشاند:
لا اله الاّ اللهُ الحَکیمُ الکَریمُ سُبحانَ
  اللهِ ربِّ العرشِ العظیمِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ كَأَنَّهُمْ يَوْمَ يَرَوْنَ مَا يُوعَدُونَ لَمْ يَلْبَثُوا إِلا سَاعَةً مِنْ نَهَارٍ كَأَنَّهُمْ یَوْمَ یَرَوْنَهَا لَمْ یَلْبَثُوا إِلَّا عَشِیَّةً أَوْ ضُحَاهَا

تعداد صفحات : 8

درباره ما
علوم غریبه ..سحر..طلسم ..جادو..دعا نویسی قرآنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 6,490
  • بازدید کلی : 254,108
  • تبلیغات

    نبلیغات1