loading...
علوم غریبه ..سحر..طلسم ..جادو..دعا نویسی قرانی
رضا بازدید : 2792 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت شما عزیزان

در خصوص دعا نویسی در ماه های حرام که سوالات بیشماری این روزها میشه.

خدمتتون عرض کنم.بر خلاف گفته بعضی از اساتید محترم که ذکر کردند در ماه های حرام نوشتن دعا جایز نیست و معکوس عمل میکنه.و من نوشتن دعا در ماه های حرام را مشکلی نمیبینم.

بزارین  براتون روشن کنم که منظور از ماه های حرام چیست؟

 

در میان ماههای قمری چهار ماه رجب ،ذی القعده ،ذی الحجه ،محرم ماه های حرام نامیده می شوند و احکام مخصوصی دارند از جمله اینکه جنگ در این ماه حرام است دیه در این ماهها دو برابر می شود و. . . این ماهها در زمان جاهلیت و قبل از اسلام نیز با این نام شهرت داشتند و علت نام گذاری این ماهها به ماه حرام این است که چون مردم از جنگهای زیاد و پی در پی خسته شده بودند تصمیم گرفتند در این چهار ماه جنگ و خونریزی را تعطیل کنند و به امورات معمول زندگی خود بپردازند فلذا این چهار ماه را تعیین کردند تا در آنها جنگ نکنند و این ماهها را ماههای حرام نامیدند به این علت که جنگ در این ماهها حرام بود.

ولی نوشتن دعا در این ماه مشکلی نیست.من به نظر تمام اساتید احترام میزارم و یه موقع خدایی نکرده منظورم بی احترامی نیست.من فقط نظر خودمو بیان کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
علوم غریبه ..سحر..طلسم ..جادو..دعا نویسی قرآنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 6,504
  • بازدید کلی : 254,122
  • تبلیغات

    نبلیغات1